רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים יועץ משכנתאות מומחה ומקצועי? אנחנו עומדים כאן לשירותכם!

עומדים לפני נטילת ההלוואה המשמעותית ביותר בחיים שלכם – הלוואת המשכנתא? רוצים להיות בטוחים כי אתם חותמים על תמהיל נכון עבורכם ולהיות בטוחים כי קיבלתם מהבנק את ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

אנו מציעים לכם שירות מקצועי של יועץ משכנתאות אשר ילווה אתכם לאורך כל הדרך ויאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם נוטלים הלוואה שמתאימה לכם, ואתם חותמים על תמהיל משכנתא שבאמת נכון עבורכם.

איך זה עובד? כיצד אנו באמת יכולים לסייע לכם ולהציע לכם בדיוק את מה שאתם זקוקים לו? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

איך זה עובד?

השירות שלנו כולל הצמדה של יועץ משכנתאות אליכם אשר ילווה אתכם לאורך כל הדרך. החל מהשלב הראשוני בו אנו בוחנים את היכולות שלכם, המצב הפיננסי שלכם, הכנסות, הוצאות, מצב משפחתי וכדומה, דרך בחינת גובה המשכנתא הנכון עבורכם וקבלת ההצעות השונות מהבנקים ועד ניהול משא ומתן מול הבנק, קבלת תמהיל המשכנתא הנכון ביותר עבורכם והחתימה הסופית על ההלוואה המיוחלת.

שירות אישי שכזה מאפשר לכם להיות בטוחים כי הייעוץ שאתם מקבלים הינו מותאם בדיוק עבור הצרכים שלכם כך שלא יקרה מצב בו תגלו בסופו של דבר כי יש פערים אשר הופכים את ההלוואה לפחות כדאית בשבילכם.

איזה הוא חכם? הרואה את הנולד

כאשר אנו בוחנים את הלוואת המשכנתא שלכם, אנו לא רק בוחנים את המצב הנוכחי שלכם, אלא מנסים גם לחזות את העתיד עד כמה שניתן. לדוגמא, אם אין לכם ילדים כעת ואתם יכולים לעמוד בהחזרים גבוהים יחסית, המצב עשוי להשתנות לחלוטין ברגע שיהיו לכם ילדים (במידה ואתם אכן מעוניינים בכך). זה יכול להיות שינוי כזה, שינוי של החלפת מקום עבודה, סיום לימודים ואז קידום בעבודה, מעברים שונים ועוד מגוון רחב של פרמטרים שחייבים לקחת בחשבון על מנת שההלוואה תהיה מדוייקת ומותאמת אישית עבורכם על הצד הטוב ביותר.

לקיחת משכנתא

לקיחת משכנתא

תהליך לקיחת משכנתא לקיחת משכנתא נעשית לטובת תשלום עבור דירה שנקנתה. מדובר על נכס שעלותו גבוהה, ולרוב, אין די מקורות כספיים עצמיים למימונו. על מנת

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר