יועץ משכנתאות מומחה שיסייע לכם להיחלץ מהמצב

מסורבי משכנתא נמצאים במצב בעייתי לאחר שהבנקים אליהם פנו סרבו לאשר להם הלוואה. בנסיבות אלו הם יכולים להיעזר ביועץ משכנתאות מומחה שיסייע להם להיחלץ מהמצב. הוא מכיר את השוק לעומק ויכול למצוא מוסד פיננסי אחר. הלווים יצטרכו, כמובן, לעמוד בתנאיו ודרישותיו.  חברת "משכנתא יועצים" בניהולו של ידידיה רפאלוב עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

מסורבי משכנתא – מסיבות שונות

מסורבי משכנתא מצויים בבעיה בגלל שהם זקוקים להלוואה בגין רכישת דירת מגורים. הסיבות לסירוב מגוונות. רבות מהן מגיעות על רקע איתנות פיננסיות לקויה של הלווה. כך, בגלל החשש שלא יוכל לעמוד בהחזרי הכספים הנדרשים בגין רמת השתכרות נמוכה. בנקים ומוסדות פיננסיים מוסדיים פועלים על קרקע בטוחה ואינם ששים להיכנס למצבים הנראים מלכתחילה כבעייתיים. עם זאת, קיימות סיבות אחרות לסירובו ובין היתר: גיל המבקש, מצב בריאותו, הגשת מסמכים בצורה לא תקינה, נתוני אשראי מהעבר שהיו בעייתיים למרות שנפתרו וכדומה. יועץ יבדוק את הסיבה ויוכל, לרוב, למצוא פתרון. הוא יפנה אל מוסד מימון פרטי או אחר אשר יסכים למתן הלוואה כספית הכול, כמובן, עם בטחונות והבטחה לעמוד בהתחייבויות. צריך לומר כי, לרוב, תתקבל דרישה לתשלום ריביות גבוהות יותר בגלל הסיכונים הקיימים בעסקה כזאת.

הגשת בקשה ואישורה

ההלוואה מוגשת בתוספת מסמכים שהבנק מבקש לבדיקה. כך דו"ח שמאי של הנכס המיועד לשעבוד. על פי הסכום הנקוב בו תינתן ההלוואה, בנוסף,  דפי עו"ש של הלווה מהתקופה האחרונה, מסמכים על גובה השתכרות או ההכנסה מעסק ועוד. במידה והמסמכים עונים על הדרישות תאושר הבקשה. תנאי לקבלתה היא העמדת פוליסת ביטוח חיים של הלווה לבנק להבטחת החזר הכסף במקרה של פטירתו.

שירות מעולה ומסור

חברת "משכנתא יועצים" בניהולו של ידידיה רפאלוב עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי. הוא מקיף וכולל ניהול משא ומתן, מילוי והגשת מסמכים, מחירים נוחים ועוד. המנהל הינו בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, מהשתלמויות בתחום, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הוא ישמח להעמיד את התשתית הקיימת שברשותו לטובת אחרים.

לקיחת משכנתא

לקיחת משכנתא

תהליך לקיחת משכנתא לקיחת משכנתא נעשית לטובת תשלום עבור דירה שנקנתה. מדובר על נכס שעלותו גבוהה, ולרוב, אין די מקורות כספיים עצמיים למימונו. על מנת

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר