שירות יעיל ומקיף – משכנתא למסורבים

משכנתא למסורבים עשויה להתקבל בעזרת מומחה לנושא. הסיבות לסירוב למתן משכנתא למבקשים הן מגוונות וחלקן הינן בגלל היבטים כספיים ואישיים. כידוע, יש צורך לעמוד בהתחייבויות שונות ובכלל זה הצגת חוסן כלכלי ויכולות החזרים חודשיים. מומחה יכול למצוא, בנסיבות אלו, את מסלול ההלוואה הנוח ביותר מבחינת הריביות ופרמטרים אחרים.  חברת "משכנתא יועצים" בניהולו של ידידיה רפאלוב עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

משכנתא למסורבים – ממוסד פיננסי פרטי או אחר

משכנתא למסורבים תינתן בעזרת יועץ מומחה ומלווה. הוא מכיר את הנושא לעומק ויודע איך לתפקד גם במקרים כאלו. הלקוח מבין כי נוצרה בעיה בגלל שבנק מוסדי סרב לתת לו הלוואה. מאידך הוא נזקק לה ומחפש דרך לקבלה. הסירוב יכול להגיע מסיבות שונות. העיקריות ביניהן הן חוסר ביטחון ביכולת ההחזר של הלוואה כי המוסד הפיננסי אינו נוטל סיכונים מיותרים. אחת הסיבות היא בגלל השתכרות חודשית נמוכה אבל עלולות להיות סיבות אחרות לדחייה כמו: גיל המבקש, מצב  בריאותו, מסמכים שלא הוגשו בצורה תקינה, נתוני אשראי בעייתיים מהעבר שבינתיים נפתרו אבל עודם מעיקים וכדומה. המומחה מתחקר את הלקוח בקשר  לסיבה לדחייה ועל סמך הנתונים שהתקבלו הוא מחפש מוצא ומוסד פיננסי פרטי או אחר שיכול להיענות לבקשה. זאת, עם הבטחה לעמידה בהחזר השוטף. בקשה, בדיקה ואישור יש לצרף לבקשת ההלוואה שמאות נכס המיועד לשעבוד,  דפי עו"ש של הלווה מהתקופה האחרונה, מסמכים על גובה השתכרות או ההכנסה מעסק ועוד. המסמכים ייבדקו, ובמידה והם עונים על התנאים הנוקשים של המוסד, תאושר הבקשה והסכום יעבור לחשבון. יש צורך בהעמדת פוליסת ביטוח חיים של הלווה לבנק להבטחת החזר הכסף במקרה של פטירת הלווה. חברת "משכנתא יועצים" בניהולו של ידידיה רפאלוב עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי ומקיף. הוא מקיף וכולל ניהול משא ומתן מול הגוף הפיננסי, הגשת מסמכים, מחירים נוחים ועוד. המנהל הינו בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, מהתעדכנות בחידושים בתחום, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הוא ישמח להעמיד את התשתית הקיימת שברשותו לטובת אחרים.
לקיחת משכנתא

לקיחת משכנתא

תהליך לקיחת משכנתא לקיחת משכנתא נעשית לטובת תשלום עבור דירה שנקנתה. מדובר על נכס שעלותו גבוהה, ולרוב, אין די מקורות כספיים עצמיים למימונו. על מנת

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר