בדיקה, טיפול וייעוץ – איחוד הלוואות

משכנתא לאיחוד הלוואות נועדה לרכז מספר הלוואות קיימות לאחת משתלמת. המטרה הינה לחסוך בכסף בבירוקרטיה, בזמן ועוד. יש צורך להעמיד בטחונות לבנק כנגד קבלת הכספים. מוסדות פיננסיים שונים מציעים מספר מסלולי הלוואות. חברת "משכנתא יועצים" בניהולו של ידידיה רפאלוב עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

משכנתא לאיחוד הלוואות כדאי לעשות לאחר בדיקה מקיפה וקבלת ייעוץ והמלצות. כאשר קיימות מספר הלוואות אז, לעיתים, כדאי לרכז אותם באחת טובה אשר ניתנת בתנאים טובים יותר מאשר אלו הקיימות. השימוש במספר הלוואות נובע מסיבות שונות. לעיתים, זה אפשרות לקבלת כספים באחוזי ריבית נמוכים, במקרים אחרים, עקב סירוב לקבלת הלוואה במוסד מסוים, יש מקרים בהם גוררים משכנתא מנכס שנמכר לאחר וכן הלאה. מעבר למשכנתא טובה אחת מפשט מאוד את הטיפול בכל ההלוואות הקיימות. היועץ משוחח עם הלקוחות, מתחקר אותם על צרכיהם, מקבל לידיו את כל הנתונים הקיימים על הלוואות קיימות ומציע מסלול של משכנתא טובה וגמישה. היא ניתנת, לרוב, לאחר שעבוד הנכס שעליו לטובת המוסד המממן. אבל קיימים מקרים אחרים בהם ניתן לשעבד נכס אחר הנמצא בבעלות הלקוח, כספים בתוכניות חיסכון או קרנות השתלמות ועוד.

אישור הבקשה

הבקשה למשכנתא מוגשת לבנק בתוספת מסמכים הנדרשים לו לבדיקה. כך דו"ח שמאי של הנכס המיועד לשעבוד. על פי הסכום הנקוב בו תינתן ההלוואה, בנוסף,  דפי עו"ש של הלווה מהחודשים האחרים מסמכים על גובה השתכרות או ההכנסה מעסק. אלו נועדו לווידוא איתנות פיננסית ויכולת החזר חוב. במידה והמסמכים עונים על הדרישות תאושר הבקשה. בנוסף, יש להעמיד לטובתו פוליסת ביטוח חיים של הלווה. היא תיפדה במקרה של פטירתו.

שירות אמין ומסור

חברת "משכנתא יועצים" בניהולו של ידידיה רפאלוב עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי. הוא מקיף וכולל ניהול מו"מ, הגשת מסמכים, מחירים נוחים ועוד. מנהלה הינו בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, מהשתלמויות והתעדכנות בתחום, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הוא ישמח להעמיד את התשתית הקיימת שברשותו לטובת אחרים.

לקיחת משכנתא

לקיחת משכנתא

תהליך לקיחת משכנתא לקיחת משכנתא נעשית לטובת תשלום עבור דירה שנקנתה. מדובר על נכס שעלותו גבוהה, ולרוב, אין די מקורות כספיים עצמיים למימונו. על מנת

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר