הבנק סרב למשכנתא?

אתם יכולים בקלות להנות מפתרונות פיננסיים שונים עבור משכנתא למסורבים. עם יועץ משכנתאות בירושלים תוכלו להנות מהאפשרות של רכישת דירה בירושלים והסביבה, למרות העובדה שהבנק לא העמיד לכם משכנתא. משכנתא למסורבים מאפשרת להנות מפתרון פיננסי מימוני שהוא לא מסובך.

משכנתא למסורבים – אפשרות א'

במקרה של משכנתא למסורבים הרי שבהתאם לבחינת הנתונים הפיננסיים שלכם, ייתכן מאוד כי הדבר הנכון ביותר עבורכם לעשות הוא להתנהל נכון יותר מבחינה פיננסית במשך תקופה מסוימת (כמה חודשים עד שנה לרוב). לאחר מכן תוכלו לגשת לבנק בבקשה חוזרת לקבלת המשכנתא. התנהלות פיננסית נכונה יותר אומרת לסגור הלוואות פתוחות, להסיר עיקולים באם יש על חשבון הבנק, ועוד.

משכנתא למסורבים – אפשרות ב'

במקרה שבו משכנתא למסורבים הוא מצב מורכב יותר בו יהיה קשה לשפר את דירוג האשראי אל מול הבנק, הרי שקיימת אפשרות לקבלת מימון מקרנות נדל"ן שנועדו לספק פתרון בדיוק למצבים כאלו. יש גם פתרונות נוספים כמו למשל קבלת משכנתא נוספת על נכס לגביו כבר נטלתם משכנתא ראשונה, ויש פתרונות נוספים.

בחירת הפתרון

יש פתרונות פיננסיים שונים לקבלת מימון למשכנתא, גם עבור משכנתא למסורבים וגם למצבים נוספים. וכדי לבחור באפשרות המימונית המתאימה ביותר עבורכם יש להיפגש עם יועץ משכנתאות, לבחון את האפשרויות השונות, ולבחון את האלטרנטיבות הקיימות. עם יועץ משכנתאות בירושלים אתם תמצאו את הפתרון המתאים עבורכם, "שתפור" בדיוק למידות הספציפיות שלכם.

הניסיון מדבר

חשוב לדעת שגם את הבנק סרב להעמיד לכם משכנתא, הרי שזה לא אומר שאין עוד אפשרויות שונות לקבלת מימון. הבנקים הם לא גורם המימון היחיד במדינת ישראל, ולצידם קיימים שלל גופי מימון פרטיים, חברות ביטוח, קרנות נדל"ן וחברות כרטיסי אשראי. לכל משפחה ולכל אזרח יימצא הפתרון הפיננסי המתאים עבורו. חשוב מאוד להיפגש עם יועץ משכנתאות ולבחון את החלופות הרלוונטיות עבורכם. פעמים רבות יועץ משכנתאות מנוסה הוא מי שעבד במשך שנים במערכת הבנקאית, הוא מכיר היטב את הנעשה מאחורי הקלעים ויש לו ערך מוסף רב לתרום לכם ולקדם אתכם מבחינה כלכלית.

הבנק סרב למשכנתא?
לקיחת משכנתא

לקיחת משכנתא

תהליך לקיחת משכנתא לקיחת משכנתא נעשית לטובת תשלום עבור דירה שנקנתה. מדובר על נכס שעלותו גבוהה, ולרוב, אין די מקורות כספיים עצמיים למימונו. על מנת

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר