יועץ משכנתאות למשכנתא הפוכה

יש מי שעם הגיעה לגיל פרישה נדרשים למצוא פתרונות מימון שונים על מנת להנות מהכנסה חודשית מספקת. בעיקר מדובר על עצמאיים ועל מי שעבדו לאורך שנים במקום עבודה יחיד שלא הפריש עבורם לפנסיה. במקרה כזה אחד הפתרונות האידיאליים הוא נטילת משכנתא הפוכה. כדאי מאוד לעשות זאת באמצעות יועץ משכנתאות שילווה אתכם בתהליך. לא לכולם מדובר במהלך טריוויאלי, לא לכל אחד יש את ההבנה הפיננסית הדרושה לשם כך, וכדי להנות ממשכנתא בתנאים הטובים ביותר עבורכם כדאי מאוד להסתייע ביועץ מקצועי.

מהי משכנתא הפוכה?

משכנתא הפוכה מאפשרת למי שיש נכס בבעלותם להנות בגיל 60 ומעלה מקבלת משכנתא כנגד שעבוד הנכס, מבלי לשלם החזר חודשי או ריביות. מדובר בפתרון נהדר עבור מי שמוצאים עצמם בגיל פנסיה מול שוקת שבורה בשל נסיבות היסטוריות ובשל  מעסיק שלא הפריש עבורם לפנסיה. רבים מהפנסיונרים בישראל כיום הם מי שלא נהנו מיתרונות של חוק פנסיית חובה. בנוסף, מדובר גם על עצמאיים שלא דאגו להפריש לפנסיה ולכן הם מחפשים פתרונות מימון שונים כעת. משכנתא הפוכה היא הפתרון המתאים במצבים כאלו, והיא מאפשרת לכם בגיל פנסיה להנות מרווחה כלכלית ללא דאגות, ומבלי לפרוע את ההלוואה בהחזרים חודשיים.

לקבל משכנתא הפוכה

כדאי מאוד לבצע את התהליך עם יועץ משכנתאות שמנוסה בתחום. ישנם קריטריונים שונים לקבלת משכנתא הפוכה, כמו גם אותיות קטנות ופרטים שונים שכדאי להיות ערניים לגביהם. לא תמיד יש לנו את היכולת להתמודד לבד אל מול חברות הביטוח שמעמידות משכנתאות מסוג זה, ויש מי שאין להם הבנה פיננסית מלאה ומספקת לשם כך. ובדיוק בשביל זה ישנם יועצי משכנתאות מנוסים שיבצעו עבורכם את כל הדרוש בתהליך, כולל השוואת ובחינת אפשרויות המימון השונים ממספר גופים פיננסיים.

משכנתא הפוכה היא אחד הפתרונות האפשריים והפופולאריים, כאשר קיימים פתרונות נוספים שמתאימים למקרים אחרים בהם נדרש מימון. תוכלו לבדוק את כל האפשרויות השונות עם יועץ משכנתאות מנוסה. בכל אזור בו אתם גרים בארץ, תוכלו להנות משירות של יועץ משכנתאות לקבלת משכנתא הפוכה.

יועץ משכנתאות למשכנתא הפוכה
לקיחת משכנתא

לקיחת משכנתא

תהליך לקיחת משכנתא לקיחת משכנתא נעשית לטובת תשלום עבור דירה שנקנתה. מדובר על נכס שעלותו גבוהה, ולרוב, אין די מקורות כספיים עצמיים למימונו. על מנת

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר