ייעוץ משכנתא למסורבים

מסורבי משכנתא ע"י הבנקים נדרשים לחפש פתרונות שונים מחוץ למערכת הבנקאית על מנת לרכוש דירה בישראל. חשוב לדעת שיש לא מעט פתרונות ודרכים לקבלת המימון הדרוש לרכישת הדירה, ועם ייעוץ משכנתאות מקצועי המותאם למסורבי משכנתא תוכלו לעלות על דרך המלך ולהנות מאיכות חיים.

מה כולל הייעוץ

חשוב להבין שייעוץ משכנתא עובר מסורבי משכנתא – הוא לא רק ייעוץ. מדובר ביועץ משכנתאות מקצועי שבוחן עמכם את כל החלופות האפשריות, מבין את מצבכם הפיננסי ומציע לכם פתרונות המתאימים בדיוק עבורכם. כך תהנו מהריביות הנמוכות ביותר שניתן להשיג עבורכם, ותוכלו להנות מפתרון מימוני גם מבלי להסתמך על המערכת הבנקאית בישראל שידועה כנוקשה מאוד.

לאיחוד הלוואות

משכנתא לאיחוד הלוואות היא אחד הפתרונות האפשריים עבור מי שמעוניינים לצמצם את החזרי ההלוואות החודשיים שלהם, תוך מחזור משכנתא קיימת למשל. מדובר בשלל פתרונות פיננסיים אפשריים כאשר לא כל פתרון מתאים לכל משפחה ולכל לווה, ולכן חשוב מאוד הייעוץ האישי ובחינה מדוקדקת של מצבכם הפיננסי. לכל אדם נכון פתרון אחר, ולכן יועץ משכנתאות המכיר היטב את שוק הבנקאות ואת שוק המשכנתאות בישראל הוא הדבר הנכון ביותר עבורכם. עם ייעוץ משכנתאות תחסכו תשלומי ריביות גבוהים לאורך שנים, תהנו משקט נפשי ומידיעה שבחרתם בטוב ביותר עבורכם.

סל פתרונות

וגם אם אין לכם הבנה פיננסית ברמה גבוהה, הרי שאין שום בעיה ועם ייעוץ משכנתא מקצועי עבור מסורבי משכנתא כמו גם עבור צורך של משכנתא לאיחוד הלוואות – אתם נהנים מהטוב ביותר. לא כולם יודעים למשל שיש קרנות נדל"ן ייעודיות עבור מצבים בהם הבנק סירב להעמיד משכנתא. במקרה כזו מסורבי משכנתא יכולים לקבל מימון באמצעות אותם קרנות, ופנייה אליהן תוך הגשת בקשה מסודרת באמצעות יועץ משכנתאות היא אפשרות אידיאלית במקרים כאלו.

טיפ

תהנו גם מטיפים פיננסיים, מחסכון בריביות, משיפור דירוג האשראי שלכם ומשלל פתרונות פיננסיים נוספים שלא חשבתם עליהם ולא ידעתם שהם קיימים. זה הזמן לגשת לקבלת ייעוץ משכנתא ולהנות מקשת רחבה של אפשרויות פיננסיות, והכל כאמור בהתאמה לצרכים האישיים שלכם.

ייעוץ משכנתא למסורבים
לקיחת משכנתא

לקיחת משכנתא

תהליך לקיחת משכנתא לקיחת משכנתא נעשית לטובת תשלום עבור דירה שנקנתה. מדובר על נכס שעלותו גבוהה, ולרוב, אין די מקורות כספיים עצמיים למימונו. על מנת

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר